ΕΛΛΑΔΑ

Οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν στα παγκόσμια ταξίδια το 2023

Οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν στα παγκόσμια ταξίδια το 2023

Επτά προβλέψεις για το πώς θα είναι τα ταξίδια το 2023 παρουσιάζει η Ισπανική εταιρία Hotelbeds.

Πρόκειται για τις βασικές τάσεις που θα επικρατήσουν στον παγκόσμιο τουρισμό το 2023, σύμφωνα με την εταιρία η οποία προβλέπει αύξηση 30% στις κρατήσεις έναντι του 2022.

Η Hotelbeds έχει χαρτοφυλάκιο που αποτελείται από περισσότερα από 320.000 ταξιδιωτικά προϊόντα (ξενοδοχειακά δωμάτια, rent a car, εισιτήρια για ατραξιόν κλπ.) σε 195 χώρες, και οι προβλέψεις της για το 2023 βασίζονται σε δεδομένα που συνέλλεξε μέσα από περισσότερες από 4 δισ. αναζητήσεις πελατών της και από 4 δισ. κρατήσεις μέχρι στιγμής για τη νέα χρονιά.

Οι 7 προβλέψεις για τη νέα χρονιά είναι…

  1. Tαξίδια εκδίκησης ή Revenge Travel | Η αδυναμία για ελεύθερα ταξίδια κατά την περίοδο της πανδημίας, οδήγησε πολλούς να επιθυμούν να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος στο επόμενο ταξίδι τους και ακόμα και ο πληθωρισμός δεν αποτελεί γι αυτούς εμπόδιο.
  2. Τεχνολογία για εξοικονόμηση χρόνου | Οι καταναλωτές έχουν όλο και λιγότερο χρόνο για χάσιμο, επομένως προτιμούν ένα κατάστημα «one-stop» για όλες τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες όπου θα μπορούν να κάνουν κράτηση για αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχείο, εισιτήρια σε θεματικά πάρκα κλπ. Επιπλέον, η σημασία της τεχνολογίας αναδεικνύεται και στον βιομετρικό εντοπισμό ο οποίος θα διευκολύνει τις διαδικασίες στα αεροδρόμια.
  3. Πιο προσωποποιημένες και ποιοτικές υπηρεσίες |Πλέον οι ταξιδιώτες δεν επιθυμούν να χαρακτηρίζονται με έναν κωδικό στο αεροσκάφος ή με έναν αριθμό στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Δίνουν έμφαση στην προσωποποίηση των υπηρεσιών και την ποιότητά τους ενώ και οι εμπειρίες έχουν αποκτήσει ιδιαίτερα μεγάλη σημασία για όσους προτίθενται να δαπανήσουν περισσότερα στα ταξίδια.
  4. Ψηφιοποίηση στα ξενοδοχεία | Η ψηφιοποίηση στα ξενοδοχεία απελευθερώνει εργαζομένους από διαδικασίες που μπορούν εύκολα να αυτοματοποιηθούν και τους επιτρέπει να εστιάζονται στην αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες. Επιπλέον, ο περιβαλλοντικό αντίκτυπος μειώνεται, για παράδειγμα μέσα από την εφαρμογή ψηφιακών μενού.
  5. Έμφαση στο Fintech | Το ταξιδιωτικό fintech προσφέρει λύσεις για πάγωμα των τιμών, αλλαγές ή ακύρωση κρατήσεων και εύκολη αλλαγή κράτησης για πτήσεις οι οποίες παρουσιάζουν προβλήματα με την αξιοποίηση των πιο βολικών μεθόδων πληρωμής. Πρόκειται για στοιχείο-κλειδί για τη μελλοντική διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς.
  6. Αειφόρα ταξίδια | Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιδιώκουν αειφόρα ταξίδια ώστε να μπορέσουν να εξερευνήσουν τον κόσμο χωρίς να τον καταστρέφουν, και γι’ αυτό η ανακύκλωση, τα υβριδικά αυτοκίνητα ή η μείωση των πλαστικών γίνονται όλο και πιο σημαντικά.
  7. Συνδυασμός της εργασίας με την αναψυχή | Τα υβριδικά ή απομακρυσμένα μοντέλα εργασίας ήρθαν για να μείνουν και πολλοί αξιοποιούν αυτή την επιλογή συνδυάζονται την εργασία με την αναψυχή.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
7
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.