ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Νέο σεμινάριο Τουριστικού Marketing από το Επιμελητήριο Κυκλάδων και την ΕΕΔΕ

Νέο σεμινάριο Τουριστικού Marketing  από το Επιμελητήριο Κυκλάδων και την ΕΕΔΕ

Ο τουρισμός είναι ο βασικότερος πυλώνας ανάπτυξης και στήριξης της οικονομίας στις Κυκλάδες και η πλειοψηφία των τοπικών επιχειρήσεων δραστηριοποιείται στον τομέα αυτόν. Πόσο καλά όμως γνωρίζουμε την σύγχρονη αγορά του τουρισμού; Γνωρίζουμε ποιοι είναι οι πελάτες μας, υπάρχοντες και δυνητικοί; Αφιερώνουμε τον απαραίτητο χρόνο για να μελετήσουμε τις ανάγκες τους και τις αγοραστικές τους συνήθειες; Ποια είναι τα βασικότερα εργαλεία μελέτης και ανάλυσης της αγοράς που μας ενδιαφέρει; Από τη σύνθεση ποιων παραγόντων προκύπτει η σωστή στρατηγική marketing για κάθε επιχείρηση;

Αυτά ήταν κάποια από τα βασικά ερωτήματα που παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια του διήμερου σεμιναρίου για το Τουριστικό Marketing που οργάνωσε στις 30 & 31 Οκτωβρίουστη Σύρο το Επιμελητήριο Κυκλάδων σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στο πλαίσιο του νέου κύκλου σύγχρονων εκπαιδευτικών σεμιναρίων που έχει πρόσφατα εγκαινιάσει, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας.

Εισηγήτρια του σεμιναρίου ήταν η Δρ. Γεωργία Ζούνη, καθηγήτρια Τουριστικού και Πολιτιστικού Μάρκετινγκ, με μεγάλη εμπειρία στην ανάπτυξη προγραμμάτων τουριστικής και πολιτιστικής διαχείρισης στην ελληνική και διεθνή αγορά. Την πρώτη μέρα του σεμιναρίου η κα Ζούνη ανέλυσε τις βασικές αρχές του Marketing, δίνοντας έμφαση στον τομέα του Τουρισμού, και παρουσίασε τις σημαντικότερες μεθόδους μελέτης της τουριστικής αγοράς και της τοποθέτησης ενός τουριστικού προϊόντος σε αυτή. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας επικεντρώθηκε στα σύγχρονα εργαλεία έρευνας και στρατηγικού σχεδιασμού για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή του marketingαπό τις επιχειρήσεις.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν μέλη από διάφορους κλάδους της επιχειρηματικής κοινότητας της Σύρου καθώς και στελέχη του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, οι οποίοι κλήθηκαν μέσα από τους υπολογιστές τους να ερευνήσουν στην πράξη το είδος του τουρισμού που τους ενδιέφερε, σύμφωνα με τα εργαλεία και τις μεθόδους που αναλύθηκαν, και να συζητήσουν τα αποτελέσματά τους δίνοντας στο σεμινάριο έναν χαρακτήρα πρακτικό και διαδραστικό.

Τα επόμενα σεμινάρια του ίδιου κύκλου έχουν προγραμματιστεί ως εξής: Digital Marketing στις 29-30 Νοεμβρίου στη Σαντορίνη, Εξυπηρέτηση Πελατών στις 2-3 Δεκεμβρίου στη Σύρο, καιBusiness Plan στις 2-3 Δεκεμβρίου στην Πάρο, για τα οποία μπορεί κανείς να ενημερωθεί αναλυτικά στον σύνδεσμο e-kyklades.gr/articles/seminaria

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.