ΤΟΠΙΚΑ

Το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο Νέας Υόρκης αναδεικνύει την ιστορία της Μυκόνου

Το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο Νέας Υόρκης αναδεικνύει την ιστορία της Μυκόνου
Συνάντηση της προέδρου του HACC New York, Νάνσυ Παπαϊωάννου με τον Ambassador του Επιμελητηρίου, Κώστα Σκαγιά

Την ιστορία της Μυκόνου μέσα από καινοτόμες εφαρμογές προγραμματίζει να αναδείξει το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο Εμπορίου της Νέας Υόρκης, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην περαιτέρω προβολή του ελληνικού νησιού σε ολόκληρο τον κόσμο, ειδικότερα όμως στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Για τις ανάγκες του σχεδίου προβολής Μύκονος 2019, έλαβε χώρα συνάντηση της προέδρου του HACC New York, Νάνσυ Παπαϊωάννου με τον Ambassador του Επιμελητηρίου, Κώστα Σκαγιά. Επιθυμία της προέδρου είναι να προβάλει και να αναδείξει την ιστορία της ιδιαίτερης πατρίδας της, της Μυκόνου, στις ΗΠΑ και ιδιαίτερα στην Νέα Υόρκη.

Το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο Εμπορίου της Νέας Υόρκης (HACC New York) και η ομάδα του Project Mykonos Promo – Greek South Aegean Islands Promo της MTC Group συνεργάζονται για να αναδείξουν την ιστορία της Μυκόνου στην αμερικάνικη μεγαλούπολη μέσω σύγχρονων μεθόδων και εφαρμογών, την προσεχή περίοδο 2018 -2019.

Το concept του πλάνου προβολής αποτελεί πρωτοβουλία της Ελληνο-Αμερικανής προέδρου του HACC New York, με καταγωγή από τη Μύκονο, κας Νάνσυ Παπαϊωάννου, το οποίο συζητήθηκε κατά τη συνάντησή της με τον, επίσης Μυκονιάτη, κ. Κώστα Σκαγιά, υπεύθυνο στρατηγικής και υλοποίησης του Project Mykonos Promo, αντιπρόσωπο και Corporate Relation Manager της MTC GROUP και εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου για το Αιγαίο, με έδρα τη Μύκονο.

Κατά τη συνάντηση, η κα Παπαϊωάννου εξέφρασε την επιθυμία να αναδειχθεί η ιστορία του νησιού και των κατοίκων της, η παράδοση, η αρχιτεκτονική και η γραφικότητα της περιοχής με στόχο να διατηρηθεί η αυθεντικότητα του και η προσέλκυση υψηλού μορφωτικού και οικονομικού επιπέδου επισκεπτών από τις ΗΠΑ και ιδιαίτερα από τη Νέα Υόρκη.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κώστας Σκαγιάς, παρουσίασε στην κα Παπαϊωάννου τις σύγχρονες μεθόδους προβολής του νησιού διεθνώς, σχεδιασμένες από ομάδα ειδικών στις σύγχρονες τεχνολογίες και στον τουρισμό από Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Μύκονο (MTC Group team και www.MykonosBest.eu team), που “παντρεύουν” τις παραδοσιακές μορφές προώθησης με τις ψηφιακές καινοτόμες εφαρμογές.

Ιδιαίτερη έμφαση, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε στις νέες εφαρμογές για κινητά που αναπτύσσονται υπό την αιγίδα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης.

Πρόκειται για ένα περιβάλλον από καινοτόμες εφαρμογές και διαδραστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που στόχο έχουν την προσέλκυση ποιοτικού νεανικού τουρισμού και την ενίσχυση του ενδιαφέροντος τους για το νησί.

Εφαρμογές που συνδυάζουν το έντυπο με το ψηφιακό, αξιοποιώντας την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και της άμεσης ανταπόκρισης με έγκυρες πληροφορίες για το νησί και τα Platinum Members του προγράμματος Mykonos Promo – www.MykonosBest.eu.
Οι εφαρμογές για τη Μύκονο αναμένεται να είναι σε πλήρη ανάπτυξη τον επόμενο μήνα και θα παρουσιαστούν στις μεγαλύτερες και σημαντικότερες τουριστικές και ταξιδιωτικές εκθέσεις του εξωτερικού.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.