ΤΟΠΙΚΑ

Το 30% των Ελλήνων δαπανά περισσότερα χρήματα από το εισόδημά του.

Το 30% των Ελλήνων δαπανά περισσότερα χρήματα από το εισόδημά του.

Το 30% των Ελλήνων δαπανά περισσότερα χρήματα από το εισόδημά του.

Παγιδευμένοι στις… διαδικτυακές συνδρομές βρίσκονται οι Ελληνες καταναλωτές, καθώς η εγγραφή μέσω κινητού τηλεφώνου σε διάφορες υπηρεσίες, από πλατφόρμες τηλεοπτικού περιεχομένου έως πλατφόρμες video games, αλλά και marketplaces για αγορές αγαθών ή η παραγγελία φαγητού με το πάτημα ενός κουμπιού μπορεί να είναι εύκολη, στο τέλος του μήνα όμως έρχεται η… λυπητερή, με τον λογαριασμό ή την κάρτα που μπορεί να έχει δηλωθεί να αδειάζει απότομα και μάλλον επικίνδυνα.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων Intrum για τις πληρωμές των καταναλωτών, τα βασικά ευρήματα της οποίας δημοσιεύει σήμερα η «Καθημερινή», το 67% των καταναλωτών στην Ελλάδα, ποσοστό που είναι το υψηλότερο μεταξύ των 20 ευρωπαϊκών χωρών που εξετάζονται, πλήττεται από το φαινόμενο του λεγόμενου «subscription creep», της δυσκολίας διαχείρισης από πλευράς οικονομικού κόστους των πολλών συνδρομών.

Στη δεύτερη θέση μετά την Ελλάδα βρίσκεται η Ιρλανδία με το 62% των καταναλωτών να αντιμετωπίζει την «παγίδα των συνδρομών», και ακολουθούν η Φινλανδία (55%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (53%). Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές στην Ευρώπη και δη το 45% δηλώνουν έκπληκτοι με το πόσο γρήγορα ξοδεύουν χρήματα, χωρίς να το καταλάβουν, μέσω των μηνιαίων συνδρομών ή μέσω των πληρωμών που κάνουν από το κινητό κατά τη χρήση διάφορων εφαρμογών.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.