ΤΟΠΙΚΑ

Μύκονος: Η… απόβαση των luxury brands και ο ανταγωνισμός των εκατομμυρίων!

Μύκονος: Η… απόβαση των luxury brands και ο ανταγωνισμός των εκατομμυρίων!

Φημισμένα εστιατόρια και διάσημοι οίκοι μόδας έχουν κάνει… απόβαση στη Μύκονο το φετινό καλοκαίρι, καθώς γνωρίζουν ότι η πρώτη μετά Covid – 19 θερινή σεζόν στο νησί των «ανέμων», αναμένεται ιδιαίτερα κερδοφόρα.

Μαζί με τα μέλη του διεθνούς τζετ σετ και τους πολυάριθμους τουρίστες, η Μύκονος έχει προσελκύσει και μεγάλα ονόματα της μόδας όπως και της γαστρονομίας. Άπαντες διεκδικούν κομμάτι από την… πίτα των κερδών.

Ο ανταγωνισμός εκτιμάται ότι θα είναι σκληρός. Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από τη στιγμή που οι rich and famous θα βρεθούν μπροστά στις βιτρίνες των πιο γνωστών luxury brands; Και βέβαια ο… πειρασμός θα είναι μεγάλος.

Ο διάσημος ιταλικός οίκος «Valentino», η γαλλική «Cartier», το «Fendi», η «Bottega Veneta» και η «Loewe», έχουν ήδη δημιουργήσει τις μπουτίκ τους στο «νησί των ανέμων». 

Όλοι τους ευελπιστούν ότι θα έχουν την τύχη που είχε πέρυσι η μπουτίκ του «Christian Dior», η οποία έκανε… θραύση . Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν έμεινε ούτε δείγμα από την τσάντα «Dior Book Tote». Η τιμή της έφτανε τα 2.800 ευρώ αλλά αυτό δεν εμπόδισε τις κυρίες που την ήθελαν να την κάνουν δική τους.

Η μπουτίκ «Valentino» θα στεγαστεί στο «Nammos Village» στην Ψαρού. Θα διαθέτει μαγιό, παπούτσια, φορέματα, τσάντες για την παραλία και βραδινές. Οι τιμές τους κυμαίνονται από τα 1.000 έως τα 2.900 ευρώ.

Στο «Nammos Village» θα είναι και η μπουτίκ του «Cartier, με βασικό προϊόν την τσάντα Panther de Cartier.

Εκεί θα βρίσκονται και η μπουτίκ της «Bottega Veneta» όπως και του οίκου «Fendi». Ήδη, διάσημοι fashionistas από το εξωτερικό, κατέφθασαν στο νησί των Κυκλάδων, για να δώσουν το «παρών» στις πρώτες μέρες παρουσίας του τελευταίου.

Για τη δημιουργία του αντλήθηκε έμπνευση από τη μεσογειακή κουλτούρα και φυσικά την τοπική αρχιτεκτονική. Πρόκειται για έναν χώρο 90 τετραγωνικών μέτρων και διαθέτει δύο επίπεδα.

Το fashion store του οίκου στη Μύκονο περιλαμβάνει items της συλλογής Fendance – τη συνεργασία του «Fendi] με τον «Versace».

Επίσης, αναμένεται η «Loewe», που είναι γνωστή για τις δερμάτινες δημιουργίες της.

Εκτός όμως από τους κολοσσούς της μόδας, στη Μύκονο καταφτάνουν και τα μεγάλα διεθνή ονόματα της γαστρονομίας.

Οι Τούρκοι ιδιοκτήτες του «Park Chinois», ενός από τα πιο γνωστά κινέζικα εστιατόρια του Λονδίνου, αναζητούν το καλύτερο δυνατό μέρος για να στεγάσουν τη… μυκονιάτικη εκδοχή του μαγαζιού τους.

Η ιδανική τοποθεσία -όπως την ονειρεύονται- είναι μία παραλία με χώρο για τη δημιουργία και ξενοδοχείου. Ωστόσο, κάτι τέτοιο μόνο εύκολο δεν είναι.

Στη Μύκονο θα ανοίξει και το γαλλικό «Cantine du Faubourg». Το νησί των Κυκλάδων αποτελεί έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα που περιλαμβάνει το Παρίσι, το Λονδίνο και το Ντουμπάι. Όσοι θέλουν να απολαύσουν τις ξεχωριστές γεύσεις του (γαλλικής κουζίνας), θα μπορούν να το επισκεφτούν στην παραλία του Ορνού.

Πολλοί ακόμη επιχειρηματίες έχουν αποφασίσει να επενδύσουν τεράστια ποσά στο «νησί των ανέμων», δημιουργώντας κλαμπ και ξενοδοχεία. Και όλα αυτά με τη βεβαιότητα ότι θα πάρουν πίσω πολλά περισσότερα από μία «καυτή» αγορά όπως αυτή της Μυκόνου.

Η παρουσία όλων των παραπάνω, θα επιτρέψουν στο νησί να προσφέρει πολλές αξιόλογες επιλογές σε όσους βρεθούν εκεί για διακοπές.



ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.