«Βαλίτσες» για τη Μύκονο ετοιμάζει η MyMarket, εγκαινιάζοντας από το φετινό καλοκαίρι την παρουσία της στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων με κατάστημα MyMarket Local, το οποίο θα λειτουργήσει με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising). Η εν λόγω αλυσίδα, συμφερόντων Παντελιάδη, έχει μέχρι στιγμής μηδενική παρουσία στα νησιά των Κυκλάδων, κάτι που φιλοδοξεί να αλλάξει το επόμενο διάστημα, μέσα από την ενίσχυση του δικτύου fanchising, και να διεκδικήσει και αυτή μερίδιο από τη διαρκώς αυξανόμενη «πίτα» του τουριστικού τζίρου. Τα καταστήματα αυτά θα είναι μεγαλύτερα από τα τυπικά convenience stores, θα φτάνουν δηλαδή μέχρι 400 τ.μ., ενώ, αν και στόχος είναι να λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ο επικεφαλής της Metro AEBEE, όπου ανήκει η ΜyMarket, Αριστοτέλης Παντελιάδης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο εποχικής λειτουργίας.
Την ίδια ώρα, η εταιρεία σχεδιάζει την ενίσχυση της παρουσίας της σε μεγαλύτερα νησιά, όπως είναι για παράδειγμα η Κέρκυρα, μέσω όμως εταιρικών καταστημάτων, με την επέκταση να στηρίζεται στην οργανική ανάπτυξη και όχι σε εξαγορές άλλων αλυσίδων.