ΤΟΠΙΚΑ

Προβολή της Μυκόνου σε ογδόντα εκατομμύρια Άραβες τηλεθεατές

Προβολή της Μυκόνου σε ογδόντα εκατομμύρια Άραβες τηλεθεατές
Τηλεοπτικό συνεργείο από το Ντουμπάϊ βρίσκεται στο νησί και κάνει αφιέρωμα για τις ομορφιές του.

Η Ελληνική Πρεσβεία στο Ντουμπάι και το γραφείο Mykonos – Santorini – Aegean
Islands Promo διοργάνωσαν επίσκεψη τετραμελούς τηλεοπτικού συνεργείου για
την προβολή του νησιού στον Αραβικό κόσμο.

Η Μύκονος της μόδας, του τουρισμού και της πολυτελούς διαμονής θα προβληθεί, το επόμενο διάστημα, σ’ ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα του Αραβικού κόσμου, με εκατομμύρια τηλεθεατές.

Τετραμελές τηλεοπτικό συνεργείο του Dubai Fashion TV βρίσκεται από το
Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019 στη Μύκονο και για τέσσερις ημέρες θα πραγματοποιεί γυρίσματα από τοπία του νησιού και συνεντεύξεις από τον
Δήμαρχο Μυκόνου και τον Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου
Εμπορίου της Νέας Υόρκης, με στόχο την ανάδειξη του πολυτελούς τουριστικού
προϊόντος, του lifestyle, της νυχτερινής ζωής και των ευκαιριών επενδύσεων που υπάρχουν στο νησί.

Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα του Dubai Fashion TV πήρε συνέντευξη από τον
δήμαρχο της Μυκόνου, κ. Κ. Κουκά, ο οποίος εξήρε τις ομορφιές του νησιού, την μακραίωνη ιστορία του καθώς και τις σύγχρονες υποδομές του.

Σχετικά με τους στόχους της τοπικής αυτοδιοίκησης για την επόμενη χρονιά,
όσον αφορά τον τουρισμό, ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς  δήλωσε: “Την επόμενη χρονιά θα
προσπαθήσουμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι […] Στόχος μας είναι, εκτός από
την προσέλκυση επενδύσεων, να διατηρήσουμε το κυκλαδίτικο χρώμα του νησιού,
τα έθιμα και τον ελληνικό τρόπο σκέψης”.

Την επίσκεψη διοργάνωσε το τμήμα Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της
Ελληνικής Πρεσβείας στο Ντουμπάι, σε συνεργασία με το γραφείο του
Mykonos – Santorini
– Aegean Islands Promo, που βρίσκεται υπό την αιγίδα του
Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης και υπό την υποστήριξη της MTC Group.

To Dubai Fashion TV, μέλος ενός από τα μεγαλύτερα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα,
είναι από τα πλέον δημοφιλή στις Αραβικές χώρες με πάνω από 80 εκ.
τηλεθεατές και σημαντική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης
και strategy manager του προγράμματος Mykonos – Santorini – Aegean Islands Promo, κ.
Kostas Skagias , με την ευκαιρία επίσκεψης της ομάδας του Dubai FashionTV
δήλωσε: “Ανταποκριθήκαμε άμεσα στο κάλεσμα της Ελληνικής Πρεσβείας στο
Ντουμπάι για τη φιλοξενία της ομάδας του Dubai Fashion TV και με πολύ χαρά
τους καλωσορίζουμε στη Μύκονο. Η προβολή του νησιού σε υψηλού επιπέδου
Άραβες επισκέπτες βρίσκεται στους στρατηγικούς στόχους του προγράμματος Mykonos
– Santorini – Aegean Islands Promo και κάθε χρόνο πραγματοποιούμε δράσεις
για την προώθηση των μελών μας, μεταξύ των οποίων και η συμμετοχή στις
μεγαλύτερες και στοχευμένες τουριστικές εκθέσεις, εκδηλώσεις και yacht
boats shows των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Σαουδικής Αραβίας, του
Λιβάνου, του Κατάρ και του Κουβέιτ.”

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.