Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, όλα τα νέα επιβατικά ΙΧ και τα ελαφρά επαγγελματικάπου θα πωλούνται από το 2035 στη Νέα Υόρκη θα πρέπει να εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους. Από την άλλη, το χρονοδιάγραμμα για τα μεσαίου μεγέθους και βαρέα φορτηγά θα αφορά το 2045.
Εκτός από τα προαναφερθέντα, ο νόμος απαιτεί τη συγκρότηση μιας στρατηγικής σχετικά με την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών ρύπων έως το 2023. Η Αρχή Έρευνας και Ανάπτυξης Ενέργειαςτης Νέας Υόρκης (NYSERDA) θα ηγηθεί της συγκεκριμένης προσπάθειας, επιταχύνοντας την εφαρμογή των απαραίτητων εθνικών προγραμμάτων για την επίτευξη του στόχου.
Απώτερος στόχος της Νέας Υόρκης είναι η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίουκατά 85% έως το 2050.
Το 2035 την πώληση επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσει το και ο Καναδάς, όπως ανακοινώθηκε στις αρχές του καλοκαιριού
Αποφασισμένη να καταργήσει τα θερμικά μοτέρ είναι και η ΕΕ, η οποία έχει καταθέτει επίσημη πρόταση με χρονικό ορίζοντα το 2035.